Thursday, December 14, 2006

kantoiisss

Expressed by Noorita Yusof at 2:30 PM
aiya.. apsal cam dari pagi tlinga aku cam ada dengung dengungan aa.. orang cakap kalo dengung dengung tu adalah kalo tak kerana kemasukan air (<-- mm tak de curah air dalam tinga pon ari ni)ataupun lebih sadis adalah merupakan tanda-tanda ada orang sekitar nak mati. (<--yang pasti tidak merujuk kepada si pendengung).

tapi ni dari pagi tadi, malahan sehingga kini ada je dengung dengung ni yang mana datang skali skala gitu. tapi tak sakit (<-- nasib baik ok. kalo tidak maunya tidak karuan di tempat keje). tapi cam gruk gruk gruk...


eh, adakah seekor semut telah tersesat jalan ke lorong hitam ini..???

I guess soo....

aiya.. be good ok semut. jangan membuas di dalam.. kalo lapar makan je apa ada ye. masin pon masin la ek.. dun complain! nanti dah boring boring main tu pandai pandai carik jalan kuar ek.. jangan la pula berlaki beranak di dalam pula ye.. tidak sesuai untuk penempatan haram.


well... lantak la ko semut..

apa yang aku nak utarakan di sini adalah berkenaan satu kejadian oh bukan satu malahan tiga ke empat kejadian yang mengantoikan seseorang dengan jayanya.

berikut adalah bukti yang sangat releven dengan apa yang aku pernah ucapkan di dalam entry: "Kebizian membataskan".




[ ekekeke... sapa lambat baca blog aku sori ek.. (sangat slow ok korang ahaha.. topik ini amat bahaya dan very de denjeres untuk tatapan umum. so atas nasihat suamiku (kakitangan awam ok), aku harus tidak menempelkan unsur-unsur berbaur politik (manade.. just taruk gambar orang mantut jer aa..) di sini. kang tak pasal pasal naik trak jadi tahanan ISA ke hapa plak.

so... gambar gambar hebat yang pernah ada di entry ini semalam telah aku delete dengan jayanya dan dengan penuh berat tangannya. tapi untuk sesiapa yang agak kempunan serta amat kechiwa dengan kejadian pendeletan gambar ini, anda masih boleh mendapatkan serta menontonnya di yahoogroup ke apa ke lah yang forum forum femes femes nih. sebab aku pon cilok dari situ gaks. ahaks!

sooo again... tu je. ehe. ]


p/s: lupa nak cakap smalam. aku bukanlah dari parti mana mana jauh sekali dari MIC dan sebagainya. cuma sesaje letak untuk kongsi kongsi penceria minda sahaja hendaknya.

1 thoughs.. on "kantoiisss"

m&m said...

laa yeke.... semalam tarak pon aku bukak... came nih nak tgk gak

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal