Tuesday, December 19, 2006

mmm...

Expressed by Noorita Yusof at 11:25 AM
Pagi ini hujan.

Bila hujan cuaca menjadi sejok.

Bila sejok diri malas bangun.

Bila malas bangun tangan tarik selimut.

Bila tarik selimut diri tido balik.




wekap bebeh wekap..!



itu adalah kejadian jika anda berada di perkampungan mahupun di percutian.

namun realiti sekarang adalah walau bagaimana sejuk dan bekunya cuaca di luar, kita adalah harus bangun jua dengan tabah demi mencari sesuap ataupun lebih tepat bersuap suap nasi.

so continue........

tadi tu kan, sejuk sejuk ujan tu bangun la kan. pelagi.

then di key ell ini jikalau hujan hatta setitik pon jalan mesti cam jam kan.

kluar dah awal ok. ditambah pula dengan cuti sekolah yang sedang berlangsung (best ok korang. boleh dok umah tengok katun). seharusnya tidak jam dengan dasyat.
namun tadi kalo dah namanya 'cat road', memang wajibal ghunnah akan jam. headache...!

aku bukan apa. bukan susah pe pon kalo jam jam ni.
kete hubby aku yang drive.
(aku dok sbelah je tengok tengok luar, dengar dengar radio (sinar oh..) sambil berchitchat yang tadey kesudahan ngan hubbyku).

HP plak tadek punch card. just cam ala tidak apa walau lambat seminit dua juga 5 minit ke 10 minit ke... (tapi aku sangat sharp ok datang. adalah tidak suka datang lambat kerana harus menjaga reputasi yang bersih ini. eheh).

just yg aku tak puas hati adalah kerana aku tidak dapat meminumpagikan diri di restoran limau purut(pbd) yang penuh dengan menu hebat dan wallah untuk kaki makan seperti aku. amat tidak dan.............

sudahnya hanya menjamah brekpes free yang cam tangkap muat sahaja di pantry (yela, nama pun free kan). tidak puas okay? tidak puas.
opps! bersyukur la dengan apa yang ada...

so...

hmm actually apa isi kandungan yang ingin aku utarakan ni.

aku pun cam kompius..

hmm nevermind la.. karang kalo ada cite best tulis lagi..

0 thoughs.. on "mmm..."

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal