Thursday, December 7, 2006

kawan sayer...

Expressed by Noorita Yusof at 4:12 PM
Saya ada kawan..

Nama dia Ira...

Tapi dia kecik je eh, comey je...

Duduk saja-saja... ieta selalu buli ira..

Ira tak kisah...





Ekeke.... Sekadar lawaks lawaks pembuka kata... jangan mare ee Ira...

K la. Ira ini nama penuhnya adalah Nor Syahira binti Bohari.
Anak pertama (tapi seperti anak last ok) daripada ampat beradik.
Why I'm writing a special entry 'bout her is because she is my best fren ever.


Tak knal? Tak kenal maka tak cinta.... yang kenal pasti akan cinta...
Ira ni I tell yew, adalah seorang manusia yang amat sangat terlalu tidak reti marah di dalam hidupnya. Ok dia memang pernah marah orang la seingat aku, hmmm sekali. tapi dengan senyuman beserta sengihan di bibir. oh! alangkah marahnya ira....


Makan?

kalo bab makan gosh gosh. Adalah seperti budak lima tahun makan (sekadar hiasan: aku lima tahun sudah kuat makan ok). wat I mean is bukanla makan sepah sepah kepal makanan jari terbuka ke apa. tapi the amount lagi the jumlah makanan yang diambil adalah sangat tidak setimpal dengan saiz badan mahupun umur yang sepatut makan 3 pinggan seperti aku (hiasan lagi).

kalo gi KFC pulak (sian Ira. dulu mesti dalam sminggu cam 5 kali kena folo aku gi tempat ni. i'm the kuat makan remember), dia memang order set no 3 - ayam 2 ketul+ mash potato+coslow(eja cemane menatang ni eh!)+roti bun(aku tidak pernah makan roti ini kerana mata terpaku pada ayam sahaja). ok satu set yang bisa mengenyangkan rite. tapi tau si ira akan makan apa?... ayam? neow neow neow...

dia akan belah bun. taruk mash potato.. coslow (apsal cam cacat je eja ni?) n sikit sos kot kat dalam bun tu. then ...... makan lar. takkan buat topi plak. pahtu lain, dia akan kutis kutis kulit ayam ngan serdak serdak tepung tu makan. n the rest of the meal???? haha.. selamat..... dalam perut kawan dia (guess who??).

kalo makan nasik, (nasik??? aku rasa selama aku berdampingan dgn dia ada la dalam pat kali kot dia makan nasik) dia akan amik lauk-lauk yang amat la bersampingan bagi orang lain. tempe ke.. telur ke.. kentang ke.. aiya..!
n the nasik amik la hatta suku senduk pun, mesti still berbaki dalam pinggan.
(heh u guys mesti wondering kenapa aku boleh berkawan dengan orang yang sangat kontra dengan aku rite..? itu segi makan saja ok. makan bukanlah ukuran. echeh!)


stadi?

ira adalah the kuat membaca. sekalipun di dalam bilik yang suram kekurangan cahaya, namun bukanlah halangan. juga terer dalam peksa. tapi salu tak ngaku terer. mesti kalo stiap kali abih exam cakap paper cam celake. tapi skali result....!

and very the rajin buat nota ok. and tulisan very the comey (noted tat there's must be like katun katun kecik or lovely quote for he yayang in some of the helaian everytime she jot down the notes).

and very the rajin bangun pagi buta buta to stadi.



koku?
she's really good in tarian tradisional. in fact she's a kereografer (satu lagi ejaan cam cacats). very the liuk lentuk with her pretty make up face :)
tapi salu tak ngaku. ngader je!



kindness?

nobody akan ada hati dan perasaan macam ira ni.
dia tidak akan pernah memikirkan diri dia sebelum dia pikirkan orang lain dulu.
i always marah her on this. kadang cam dah sampai limit pon still tape ieta.. tape ieta... aiya!
sebab tu la orang suka amik kesempatan kat ira. jahat la diaorang ni.



love life?

I just cannot and not supposed to put anything under this. it's her private.
but what can I say, she deserved to be happy. :)


oh and she likes baby a lot!



me?

I dunno why. walaupun kadang aku jahat kat dia. salu usik dia. salu susahkan dia (ekeke halal ek ira). salu macam-macam la, tapi dia still macam dulu kat aku. still dengan tenang melayan kerenah aku yg noti.

Zaman nakal muda muda dulu? kat banting? just woohooo..!

And my hardest time before, you are always besides me.



and now...

walaupun dan tak selalu bercontact contactan dengan dia.
hanya sms atau ym penghubung cerita.
tapi aku nak dia tau la,



that you are always my best fren.... thanks for everything ira.

1 thoughs.. on "kawan sayer..."

Anonymous said...

http://cardiffmiller.com/pubs/buyvalium/#without-prescription what is a 5mg valium equivalent to - valium effects on children

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal