Thursday, January 18, 2007

Untuk baby muah muahs!

Expressed by Noorita Yusof at 2:01 PM
2 ari lepas aku telah mengorder satu set persalinan untuk babyku.
Jangan main main okay. Siap order baju imported dari US wa bilang lu.
Somekind on internet bisnis lar. aku surf2 web ni skalik terberkenan plak...
Itu la arakiannya..


terbayang kecomelan anakku~ :)




so dah transfer duek itu jam juga, dah calling calling the owner and everything, so ok dia dah pos dengan jayanya pada hari semalam. so again, sepatut matut nye sampai la hari ni kan.
tapi tadi aku telah menerima panggilan keramat dari mama mengatakan the parcel dan sampai. aku cam yeay! baju anak mama dah sampai ye ye..

but.. yea but the tak best again..

dia salah pos okay. aku mintak saiz 6-9 mth tapi dia telah menyilap pos itu saiz 3-6 mth! wah! mmg la anak aku akan makin mengecik kan. kalo itu saiz buku lali dia je buleh muat!

ini yang aku agak naik hangen ni. lantas tepon the owner menyatakan kesilapan ini. tapi taktala mendengarkan suara dia yg memohon maap cam pat blas kali tu semerta hati aku sejuk dan tenangnya. ha camtula nak meniaga... jaga hati kastemer.. nak marah pon tak jadi.. dia mintak aku pos balik (aku sangat leceh ok pos pos ni), dan aku mengepos kembali baju yg betul dengan delivery free of charged. of coz la free kan, aku tukang pos balik ni takkan pakai bulu keting plak. kalo dia mintak bayar lagi duek pos mmg la nak kena cium ngan tangan.

ewah.

aku sebenarnya tak la dalam emosi marak sangat sekarang ni. just saja je la menyatakan keterkilanan tu. tu je. ekeke..


so, tunggu la lagi labu..





duck duck goose- you're next!!

2 thoughs.. on "Untuk baby muah muahs!"

Anonymous said...

ieta leh x bagi tau kat blog u ni..homepage untuk order baju ni? tq... heheheheee

elevenapples on January 19, 2007 at 11:01:00 AM GMT+8 said...

hehe..
berminat ek.. comey kan..
ok fotopages dia :-

http://eshoppe.fotopages.com/

dia bukan jual baju je tau, tapi enbeg enbeg, perfume perfume juga yg sunggoh menggegar dada. hehe.. promote...

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal