Thursday, March 1, 2007

Ada brani..???

Expressed by Noorita Yusof at 4:38 PM
Skang ni tengah hangat orang cakap psl cite antu Puaka Tebing Biru.
Aku tak tau la sehanget mana kan, tapi antara kehangetan itu adalah berpunca daripada keberanian semangat waja ibu pertiwi si Fahrin menayang dada berbidangan itu kepada khalayak. (Wujudnya bulu buluan itu tidak pula dapat dipastikan).
Orang cakap antu antu lam cite tu buat lawak!

Teringat plak aku cite cite antu yang pernah menyinggahi kalbuku sejak darik kecil. Aku pasti setiap orang ada kenangan dan cite antu kegemaran sendiri kan.




Cite antu Sutinah
Ni seingat aku masa di waktu amat kecil dahulu. Aku memang tak ingat jalan cite dia tu. Just ingat tu cerita hantu cam pontianak kot. yang bernama Sutinah. Tu je.


Sundel Bolong, Tangkubang Perahu dan cite cite hantu indon yang lain itu
Ye. Di ketika ini ibu dan bapakau amatlah gemar menyewa video hantu hantu seberang ni. Sundel bolong memang amat sundel okay! sehingga kini aku masih terngiang lagi cara dia menelan sup dan bercucuk cucuk satay yang mana berjejeran keluar pula dari belakang! Dan juga ada hantu yang keluar dari tanah perkuburan yang mana tanah itu merekah krghh krghhh dan kuar asap.. wooshhh......
(Ketika menonton amat la struggle untuk menghabiskan okay, sehingga ke tahap sembuyik dalam selimut tapi bukak sket untuk pengintaian.sekadar nampak ala ala gitu je..)


Misteri Mak Lampir
Siri lampiran yang menampilkan adegan terbang bebas kesana sini sambil ketaw wahahahahahhahahaha......


selepas hantu hantu yang berkebolehan ini muncul, agak lama juga untuk cerita cerita baru berusaha keras untuk bagi aku takut sehinggalah munculnya cerita...


The Eye
yah! cerita pertama yang berjaya setelah sekian lama jiwa ketakutan mendambakan hiburan!
Aku TAKUT okay tengok cite ni. Lebih lebih lagi part kat spital yang tiba tiba persetan antu cina tua cakap kat telinga heroin, "Ho tong nga......". TAK KELAKA OKAYY!!!!



The Shuttle
Part yang tiba tiba aku rasa cam, shoooottttttt! adalah di ketika hantu pompuan tu bertenggek kat bahu boipren dia.
Okay... adakah kadang kadang aku lenguh kaki tu adalah karena ada yang berpautan di situ ha...??


Ju-On
Walaupun makcik tu suka buat bunyi erkkkkkkkkggggg..... tu, tak cukup meyeramai aku. Yang buat aku terpejam mata tu tang budak kecik tu. Tak perlu ok tiba2 mencangkung bawah meja mahupun duduk hujung katil kan.???



setakat ni tu jela kot cite cite yang buat aku cam terbayang paling kurang 2 hari kan.
pontianak harum sundalan tu tak cukup ajinomoto aa.. stiap kali aku tengok rupa dia terbayang maya karen posing sambil pegang tepon cakap, 'lebih apa lagi'..

paling TAKUT adalah cite MISTIK. aku memang TAKUT bercampur GEMENTAR dengar rita rudaini meroyan. boleh tuli unggas rimba okay!

cite cite antu korea, jepun, siam dan sebagainya yang lain tu boleh la. usaha yang bagus. walaupun pitching lari. gaya kena jaga tu. keep it up!

yang pasti antu omputih memang tidak pernah mendapat tempat!! tak perlu la darah berjejeran mahupun kepala terbelah otak membuak nak kasik orang takut!


* satu gi yang buat aku cam fine... aku memang akan baca ayat kursi kalo jumpa, adalah antu kat brunei tu. bukan filem jauh sekali samarinda okay. tapi clip dalam internet. ala.. clip yg orang kena rasuk la wei! ala.. si IDRUS tu...


Cih! Ni yang tetiba cam seram la plak ni....!!!!!!

1 thoughs.. on "Ada brani..???"

antu lompat lompat said...

wah! rita rudaini memang amatttttttttttt menakutkan.............. ekekeke.....

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal