Thursday, April 5, 2007

boleh tak cancel cuti ko tu..??!

Expressed by Noorita Yusof at 2:16 PM
Okay...

Inilah bahananya jadi pekerja yang sangat tekun sehingga tidak memperdulikan hari hari cuti umum yang perlu dialerti.


Kalo dulu (masa keje tak best) aku la kalendar public holiday bergerak di mana sesiapa nak tahun cuti umum apa yang terdekat, tarikh dan sebagainya akan hanya perlu tanya saja pada aku.

Tapi kini aku boleh tak sedar nanti akan cuti Hari Buruh dan aku patut planning my holiday untuk menjengah ibu bapa di kampung.

Sudahnya bila tiba tiba hubby tanya eh kita amik cuti hari sekian sekian ni nak..? balik ganu.

i was like hahhhh..!??

amat terlambat lagi ketinggalan kalo aku nak apply cuti skang.

cuti dah tidak diapprove oleh kerana ada lebih alert dari aku yang telah memohon cuti selama seminggu semenjak 2 minggu lepas!


amik je la cuti...


sapa yang cakap camtu memang la nak kena sekeh.


aku keje bukan cam orang lain. This is team work. Not individuallity!


so ok.


tak tau apa plan ni.


nak balik la wei!

0 thoughs.. on "boleh tak cancel cuti ko tu..??!"

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal