Wednesday, April 4, 2007

Aku mak orang okay..

Expressed by Noorita Yusof at 4:22 PM
Sementara tunggu my hubby nyam nyam datang amik kat lobi opis..


The Driver : Hi. Tunggu drebar ke.

Me : Tak ah. Tunggu laki.

The Driver : Hek hek. Ala.. ni mesti tunggu boipren kan..

Me : Tak ah. Tunggu laki.

The Driver : Bukan boipren tunggu abang ker..

Me : Tunggu LAKI.

The Driver : Nanti boipren datang kem salam yek..

Me : -



Dah pat minggu dah drebar shuttle ni tanya soklan ni kat aku. Kenapa mesti tak percaya? Adakah aku kelihatan seperti remaja hingusan sambil mengada tunggu boipren amik dan kadang2 call sebab boipren lambat 5 saat?

Apa kata kalo aku kata aku tunggu laki amik sebab lepas ni nak gi beli susu anak?


Agak percaya tak..?

1 thoughs.. on "Aku mak orang okay.."

Anonymous said...

memang la awak tu nampak muda ieta sayang... memang tak pecaya awak tu bini orang apatah lagi mak orang. ahaks!

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal