Friday, July 27, 2007

Re-union la kot..

Expressed by Noorita Yusof at 2:02 PM
Oh amatlah basi cerita ini.

Oleh kerana minggu ini aku menyamar perdana menteri serta bizi tahap naga jadi lambatla nak mengutarakan kisah gembira ini.

Last Sunday (adalah sangat terkebelakang sekali cerita ini) aku telah mengorganizekan satu janjitemu dengan 2 sahabat baikku di waktu bujang trang tang tang dahulu.

Hubby adalah out station dan dengan keizinannya dapatlah aku menyepend masa itu dengan menjadi muda remaja kembali (adalah perasan muda walhal sudah agak bangka).

Tapi sekalung kemaafan buat liana sebab aku telah berjanji melayu dengannya. Terlambat selama sejam stengah itu adalah akibat daripada drebar hubbyku yang kelembapan serta mengorek hidung gamaknya di dalam perjalanan.

Dan tidak kusangka bahawa the sibukest girl in the world iaitu Ira juga dapat menghadirkan diri di dalam acara ini. Thanks ira!

So acara perjumpaan ini disusuli ala dengan slot wajib iaitu MAKAN.

Ira adalah seperti biasa makan seperti sepertiga daripada piring cawan, liana juga telah mengurangkan sukatan, tatapi aku tetap seperti dulu. Pinggan adalah perlu penuh dibukiti dengan pelbagai aneka ragam.

Adalah terasa masa berlalu begitu pantas kerana masing masing harus bergegas ke arah tujuan lain pula. Dan aku juga mulai merindui my little girl yang ditinggal sepi di rumah.

Well guys, it's the best moment I had since we haven't meet for like a years! I mean spend time together like this. Patut kita tengok muvi kan. Well maybe next time.

Really miss u guys and all the kenangan terindah di 17th dulu.


- From Left: Ira, yours truly and Liana -

1 thoughs.. on "Re-union la kot.."

Anonymous said...

cantiknya lukisan ni..anak mama lukiskan gak ke?ke gambo betul ni?hehehe..

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal