Friday, September 18, 2009

** Salam lebaran untuk semua... ~

Expressed by Noorita Yusof at 3:33 PM
YEAY!!!!

Raya is just around the corner..!

And it's like LUSA..???

WOOHOOOOOOOOOOOOOOO!!





Mesti korang pelik ngan aku kan.

Entry bawah ni sikit punya la meratap tangis kan sedih, tapi entry ni meloncat riang la plak..

Dah kenapa dah.

Adakah sebab terlalu sedih sampai agak2 mereng..??


Mana de mereng weh... Aku still boleh posa tak batal lagi tau..


Ekceli aku jadi camni coz aku dah decide to THINK POSITIVE!!


Like kalo ko bersedih hati pon menda tetap jadi gitu gak kan.

So rather then ko murung dan susahkan hati sendiri why not you just enjoy!!

Kita ENJOY..!!!

Lagipun aku ada anak2 comel aku bersama2, suami tersayang, mama, papa, abang ipar, kakak ipar, anak2 buah dan orang2 sekeliling kan..

So apa lagi aku nak..?

Just enjoy la kan..

Memang la aku tak nafikan sayu tetap sayu tapi.... life goes on!

Asalkan anak2 aku happy, aku akan tetap happy.. =)


Even kad raya untuk Mr Hubby pon dah ready ekekek..




p/s: Apsal makin lama kad makin kecik kan. Awal2 dulu kemain dengan lagu2 dengan buat sendiri berwarna
      warni lagi. Ni namanya takdan n tak sempat nak buat sendiri k cayang.. Serius takdan n takde masa..
      Nway ia tetap menjadi tanda ingatan kan... ^_^



So untuk menambah kehepian aku tu kan, tak lain tak bukan aku harus la pikir pasal "MAKAN".

Aku bertekad nak makan banyak2 gitu raya ni coz aku nak naikkan sket berat badan.

Posa ni kurus kering la amat la plak.

It's good for me coz aku boleh muat semua, diulang SEMUA baju aku yg dulu2 hatta masa aku umur 15 tahun pon, but still aku rasa kena naikkan sket berat.

Nanti Muaz makin besar, aku makin kecut, karang ada tersembam dukung dia.

Lagi pulak, jeans aku dah melonggar sket ni, tak seksi aa wei jadik papan lapis!


So...................

Sebagai menjadi salah seorang warga raya Johor..

Raya ni aku adakah looking forward for................



1)


Beriani Gam!!




2)

Lemang ketupat dan rendang!!!



3)

Satay!!!!




4)
 
Lontong!!

 



 5)
 
Nasik minyak!!!




6) 
 
Soto!!!




 7)
 
 Kek Cekelatttt!!




And last but not least...................






DUIT RAYA!!!!




Untuk anak-anak ler... ekekke....



Yes! Yes!

Tak sabar..!


Jadi bersempena Syawal yang akan menjelang ini, saya dari blog 11apples ingin memohon ampun dan maaf pada sesiapa saja yang mengenali diri ini, baik secara berdepan atau secara maya virtualisasi. Harap diampuni segala salah silap, terkasar bahasa dan tersinggung hati.

Jika termakan minum, harap halalkan semuanya..

Pada yang pulang beraya di kampung, hati-hati di jalan raya ketika memandu. Yang tidak memandu sila ingatkan pemandu bas, pemandu keretapi mahupun pemandu kapal terbang supaya berhati2 juga.
Suruh mereka ingat orang yang tersayang k..

Semoga Aidilfitri ini terus membawa sinar bahagia pada kita semua..

Di sini Ieta ada serangkap pantun untuk renungan semua..



Meriahnya halaman bercahaya pelita,
Rumah nan indah bersedia menanti raya,

Enjoylah raya bersakanlah kita,

Balik raya bukak blog tempeklah gambar ya.



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. 
MAAF ZAHIR BATIN!





0 thoughs.. on "** Salam lebaran untuk semua... ~"

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal