Monday, June 28, 2010

Bagi mengelakkan kelecehan..

Expressed by Noorita Yusof at 6:28 PM
Before tu nak minta maaf byk2 pada sume hadirin hadirat..

Nampaknya apa yang saya tulis baru2 ni byk mengguris banyak pihak tak kurang juga telah menjadi tajuk perbualan sembang sembanganan di kedai2 makan, di surau di ketika waktu zuhur dinosor dan masuknya Asar, di toilet dan sebagainya..

Maka lahirlah ketidakpuasan hati serta kekomeman yang membuak2 dari mereka2 yang terasa baekkk punya.

Seperti yang saya telah hujahkan ya yang Ariff, sila lihat dengan mata hati, dan bukan dengan mati syaitan nirrojim..

Jika ianya berlaku, nescaya sakit hati hati dan ringanlah mulut itu utk menyebar kelaghaan itu secara hebahan CNN jua..

Macam bagus giteww kan..?

Hehe..

Post itu ditujukan buat semua kaum2 Adam dan Hawa, minah dan mamat, tak kira status latar belakang atau darjat keturunan.

Saya juga bukan tak buat menda2 tu cik semah oi..

Sebab buat la menderu laju je tulis tuh.. Jadi ia adalah peringatan utk diri sendiri jua hattanya..

Jadi disebabkan fitnah yang menggocangkan dada itu, dengan ini, mulai dari saat ini, akan ku password protectedkan semua post2 yg kukira tidak dapat dikongsi oleh tontonan ramai. Tiada lagi tontonan umum (U) melainkan 25PG, 25PL dan sewaktu dengannya sahaja.

Saya hanya tidak mau mendatangkan dosa di pihak sesiapa.

Korang baca, korang sebar, korang kutuk, sampai kat saya balik, saya marah balik, oh adalah mengenerate dosa semata2.. <-- bukan nak jadik ustazah plak ya. sekadar ingatkan diri sendiri yg kian alpa dan makin berlagak ini..

So, sebarang entry kontrobersi dan boleh mencetuskan huru hara, saya tak akan post suka suki lagi ya. Password akan diberikan pada ahli2 followers sahaja. harap ampun ya.. (jika mau, sila hantarkan permohonan password kepada email mahupun tulis saya di chat box. macih..)


Sekian, wabillahitaufilwalhidayah, wassalamualikumwarahmatullahwabarakatuh...

2 thoughs.. on "Bagi mengelakkan kelecehan.."

MaS PuTRi on June 28, 2010 at 7:37:00 PM GMT+8 said...

kak ieta, entry mana yg jadi cecehan diorang tu?

Anonymous said...

alaaaaa....i'm your silent reader.takde blog.tp suke baca blog akak.kelakar..cmne nk baca da pasni..):

p/s : br ingat nk order cupcake.hahaa.bodek2

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal