Wednesday, August 18, 2010

Saat-saat terindah....

Expressed by Noorita Yusof at 9:14 AM
Berjumpa lagi di arena mari merelase tension...

Baru-baru ni balik kg kejap ada hal. Sempat la lalu depan sekolah lama tempat saya baru mula2 mengenal ilmu dulu.

Gila bernostalgia tempat ni dan terasa sangat sayang.....

Terbayang-bayang semua kenangan yg paling best dalam dunia.. Hmmm.. mari kita tengok apa yg saya dapat ingat so far.. (byk lagi ingat sebenarnya tapi nantilah dalam jilid ke dua plop).. :)

Sekolah Rendah Tengku Bariah... Sekolahku yang tercinta....


P/S: Sila click pada ini gambar kalo nak tengok besaq2 dan baca apa yg I merapukan itew... hehe...



2 thoughs.. on "Saat-saat terindah...."

liyana on August 25, 2010 at 12:24:00 PM GMT+8 said...

bestnye zaman sekolah kan...
terror akk bole igt kedudukan dlm sekolah. sekolah rendah tu..kagum giler.. hehe

mama insyirah + harraz on September 7, 2010 at 1:50:00 PM GMT+8 said...

Sekolah Rendah Tengku Bariah dalam kenangan.. kalau ita masih ingat kat kita...

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal