Thursday, November 15, 2012

Ada apa di sana..

Expressed by Noorita Yusof at 4:19 PM
10 sebab saya suka balik kampung saya..



No doubt. Can't find elswehere!

Dunlopillo ke, Dreamland ke kat KL, takkan sama katil di kampung..

Tiada kompromi!


Beribu gerai keropok lekor tiruan di KL, manakan sama keropok asli..

Pekak dan muak dengan jam di KL.

Kalaulah ada ICT di Sri Gombak..


Hanya di Terengganu!

Tak perlu nak tawar menawar dengan Bangla atau Indon.

Hasil air tangan ibu tetap tiada tandingannya..


Dapatkah dibeli damai ini di mana2..?






Gambar makanan sesaja? Well, just telling you the truth.. ^_^

1 thoughs.. on "Ada apa di sana.."

WILD CAT LADY on November 16, 2012 at 5:06:00 PM GMT+8 said...

saya tengok pun terpegun... betapa bertuahnya rakyat Terengganu kan.. aman damai je... pantai barat ni, poningdgn jem/sesak/hiruk pikuk/foreigner. Lemas!

 

You know what.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal